Умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Засідання центрального оргкомітету 
всеукраїнського конкурсу 
«Учитель року – 2019» 
(протокол № 01 від 22.08.2018) 

Умови та порядок проведення 
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» 

І. Загальні положення 
1. Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2019» (далі – конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 р. № 370), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2018 № 603 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінаціях: «Вчитель інклюзивного класу», «Географія», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Французька мова». 

2. Мовою конкурсу є державна мова. Допускається використання іноземної мови у номінації «Французька мова». 

3. Участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у конкурсі здійснюється на добровільних засадах. Викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти беруть участь у конкурсі на загальних умовах. 

У номінації «Вчитель інклюзивного класу» беруть участь учителі, які працюють у початкових класах з інклюзивним навчанням. 

У номінації «Захист Вітчизни» беруть участь учителі, які викладають предмет для юнаків. 

4. Для участі у першому турі конкурсу педагогічним працівникам необхідно: 
у період з 17 вересня до 15 жовтня 2018 року зареєструватися на офіційній сторінці конкурсу у розділі «Реєстрація учасників» (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/konkurs-uchitel-roku/uchitel-roku-2019/reyestraciya-uchasnikiv); реєстраційна форма для ознайомлення – у додатку 1; 
подати організаційному комітетові першого туру інформаційну картку (додаток 2). 

5. Організаційні комітети першого туру конкурсу протягом 10 днів після завершення першого туру подають організаційним комітетам другого туру такі документи: 
подання на учасників другого туру із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та місця роботи; 
інформаційну картку конкурсанта із урахуванням змін, що відбулись у педагогічній та методичній діяльності вчителя від початку першого туру (додаток 2). 

6. Організаційним комітетам другого туру конкурсу необхідно до 05 березня 2019 року надіслати центральному організаційному комітетові конкурсу подання на учасників третього туру із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та місця роботи (на поштову адресу Інституту модернізації змісту освіти: вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36, каб. 404, м. Київ, 03035 з поміткою «Конкурс «Учитель року» та на електронну адресу vchytel_roku@ukr.net). 

7. Учасники третього туру конкурсу мають до 05 березня 2019 року надіслати на електронну адресу vchytel_roku@ukr.net
інформаційну картку у форматі Microsoft Word із врахуванням змін, що відбулись у педагогічній та методичній діяльності від початку першого туру конкурсу (додаток 2); 
посилання на відеорезюме (до 5 хвилин, орієнтовний план додається); 
портретне фото у форматі JPG. 

У темі повідомлення зазначається номінація, наприклад, «Географія»; у назвах файлів обов’язково вказуються номінація та прізвище, наприклад, «Географія_Полум’яненко». 

ІІ. Конкурсні випробування 
8. На всіх турах конкурсу проводяться такі випробування (опис додається):

номінація «Вчитель інклюзивного класу» – «Методичний практикум», «Практична робота», «Проект», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація «Географія» – «Дослідження», «Методичний практикум», «Практична робота», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація «Захист Вітчизни» – «Методичний практикум», «Практична робота», «Проект», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація «Основи здоров’я» – «Методичний практикум», «Практична робота», «Проект», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація «Французька мова» – «Методичний практикум», «Практична робота», «Проект», «Тестування з фахової майстерності», «Урок».

9. На першому турі конкурсу можуть проводитися додаткові конкурсні випробування.

Перший і другий тури конкурсу можуть проводитися в один або два (відбірковий та фінальний) етапи.

Рішення про додаткові конкурсні випробування, кількість етапів та розподіл конкурсних випробувань за етапами приймається відповідними організаційними комітетами й оприлюднюється за місяць до початку відповідного туру конкурсу.

10. На третьому турі конкурсні випробування розподіляються таким чином:

на відбірковому етапі в усіх номінаціях – «Методичний практикум», «Практична робота», «Тестування з фахової майстерності»;

на фінальному етапі в номінаціях «Вчитель інклюзивного класу», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Французька мова» проводяться конкурсні випробування «Проект», «Урок»;

у номінації «Географія» – «Дослідження», «Урок».

Центральний організаційний комітет конкурсу може вносити зміни до конкурсних випробувань третього туру.

11. На кожному турі конкурсу теми, завдання, питання конкурсних випробувань визначаються головою та членами журі, які забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

ІІІ. Оцінювання конкурсних випробувань 
12. Оцінювання конкурсних випробувань здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими відповідним журі.

13. Оцінювання здійснюється особисто кожним членом журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретареві журі одразу після закінчення кожним учасником відповідного конкурсного випробування.

14. Не допускається обговорення членами журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

ІV. Визначення переможців та лауреатів 
15. У разі проведення першого та другого турів конкурсу в один етап переможець, лауреати та учасники відповідного туру визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час усіх конкурсних випробувань туру.

У разі проведення першого та другого турів конкурсу у два (відбірковий та фінальний) етапи учасники фінального етапу визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань відбіркового етапу. Переможець, лауреати та дипломанти відповідного туру конкурсу визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань фінального етапу.

16. На третьому турі конкурсу учасники фінального етапу у кількості 12 осіб визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань відбіркового етапу.

Переможець, два лауреати, які посіли друге та третє місця, дипломанти конкурсу визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань фінального етапу третього туру конкурсу.

17. Бали, набрані учасниками на відбірковому етапі відповідного туру конкурсу, анулюються.

18. У випадку однакової кількості балів за результатами відбіркового або/та фінального етапів відповідного туру конкурсу перевага надається тому учасникові, який має вищий бал у пріоритетному конкурсному випробуванні.

Пріоритетні конкурсні випробування відбіркового та фінального етапів визначаються на першому засіданні журі.

19. Рішення журі кожного туру конкурсу оформляються протоколами, які підписують голова та секретар журі.

20. Підсумок кожного туру конкурсу є колегіальним рішенням журі та не підлягає перегляду. У разі виникнення питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова журі.

V. Оприлюднення результатів конкурсних випробувань 
21. Результати оцінювання конкурсних випробувань доводяться до відома учасників кожного конкурсного дня.

22. Зведені відомості кожного конкурсного випробування, рейтингові листи підписуються всіма присутніми членами журі й у сканованому вигляді розміщуються на відповідних офіційних веб-сайтах.

23. Відеозаписи конкурсних випробувань першого та другого турів можуть розміщуватися на відповідних офіційних веб-сайтах.

Відеозаписи конкурсних випробувань третього туру розміщуються на офіційній сторінці конкурсу.

VІ. Громадське спостереження 
24. З метою формування незалежного уявлення про хід конкурсу можлива присутність представників громадських організацій, засобів масової інформації (далі – спостерігачі).

25. Спостерігачі мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися у відповідному організаційному комітеті.

26. Під час конкурсних випробувань та процесу оцінювання в одному приміщенні можуть бути присутніми не більше двох представників від громадських організацій і двох – від засобів масової інформації.

27. Спостерігачі не можуть чинити вплив на перебіг конкурсу та його результати, перешкоджати проведенню конкурсу, відволікати учасників та членів журі тощо.

28. Висновок про перебіг конкурсу спостерігачі мають довести до відповідних організаційних комітетів у письмовій формі протягом одного дня після його завершення.

29. Члени відповідних організаційних комітетів та журі конкурсу сприяють спостерігачам у здійсненні їхніх повноважень.



Немає коментарів:

Дописати коментар